lördag 6 februari 2016

Tillbaka!!!!

Jag har en blogg också. Det var ett tag sedan jag skrev här. Mycket har hänt sedan senaste inlägget.

Kan börja med att meddela att jag och min familj lever i spännande tider. Mycket händer i våra liv och det är fullt upp kan man säga.

Kan avslöja att jag nu har bestämt mig för att så småningom jobba som rektor och har nu sökt till en förberedande utbildning. Den är på 1 år och jag kommer jobba som vanligt under tiden jag går utbildningen. Kommer få besked i slutet av februari om jag blir antagen till utbildningen.

I mitt andra jobb är det också lite spännande. Jag var med på en företagsdag i Surahammar och nätverkade med andra företag. Kurser i hjärt- och lungräddning är livsviktigt som alla borde gå.
www.hjartaforlivet.se

Under en tid har jag funderat på att utveckla en app som idag inte finns på marknaden. Mer om detta om appen blir en verklighet. Än så länge finns den bara på pappret.

När eleverna duschar och byter om så passar jag på att träna lite. Denna dag blev det hoppträning.
Jag hoppar upp på en mjuk plint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar